5 مدل از خاص ترین عینک های آفتابی برای هدیه به خانم ها و آقایان

atoomwp_admi_wp
29 اکتبر, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
خاص ترین عینک های آفتابی برای هدیه به خانم ها و آقایان

اگر می‌خواهید کادویی منحصر به فرد و خاص برای دوستانتان تهیه کنید، به جای خرید هدایای معمولی مثل لباس، عطر، کارت هدیه و غیره، می‌توانید از یک اکسسوری خاص مثل عینک آفتابی به عنوان هدیه استفاده کنید. با انتخاب خاص ترین عینک های آفتابی برای هدیه به خانم‌ها و آقایان، قطعاً لبخند رضایت را روی چهره دوستانتان خواهید دید.در ادامه با عینک علی کشاورز همراه باشید.

در هنگام خرید عینک آفتابی به عنوان هدیه، به موارد زیر توجه کنید:

  • تشخیص فرم صورت فردی که میخواهید برایش هدیه بخرید | خاص ترین عینک های آفتابی

مقالات زیادی درباره انتخاب عینک آفتابی بر اساس شکل صورت وجود دارد. در این مقالات، صورت‌ها به شکل‌های مختلفی مانند مربع، قلب، بیضی، گرد و غیره تقسیم‌بندی شده‌اند. سپس به شما پیشنهاد می‌شود که کدام نوع عینک برای کدام شکل صورت مناسب است. اما باید توجه داشت که بیش از شکل و فرم صورت، اندازه سر شما می‌تواند در انتخاب عینک تاثیرگذار باشد. بله، شاید برایتان عجیب به نظر برسد، اما این موضوع کاملاً ثابت شده است. پس برای انتخاب خاص ترین عینک های آفتابی برای هدیه به خانم ها و آقایان باید به این مورد توجه کنیم.

  • انتخاب لنز مناسب | خاص ترین عینک های آفتابی

یکی از نکات مهم در راهنمای خرید عینک آفتابی، انتخاب لنز مناسب است. لنز، همان شیشه‌ای است که در عینک آفتابی استفاده می‌شود. هنگام خرید خاص ترین عینک های آفتابی برای هدیه به خانم‌ها یا آقایان، اندازه مناسب لنز بسیار مهم است. شما می‌توانید از روش‌های مختلف برای انتخاب لنز مناسب استفاده کنید. یکی از ساده‌ترین روش‌ها، استفاده از کارت عابربانک است. برای این کار، ابتدا جلوی آینه بایستید و سپس یک کارت عابربانک را به‌صورت عمودی بر روی چشم خود قرار دهید. یک لبه کارت باید دقیقاً بر روی مرکز بینی شما قرار گیرد.

حالا، اگر لبه دیگر کارت با گوشه چشم شما هم‌طول بود، باید از لنز با سایز استاندارد استفاده کنید. اگر لبه دیگر کارت از گوشه چشم شما جلوتر باشد، باید لنز با سایز کوچک تر استفاده کنید. و اگر لبه دیگر کارت از گوشه چشم شما عقب‌تر باشد، باید لنز با سایز بزرگ‌تر استفاده کنید. توجه داشته باشید که بهترین روش برای خرید عینک آفتابی، توجه به سایز صورت در کنار این روش اندازه‌گیری است. به این ترتیب، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که سایز عینک آفتابی شما درست است.

  • توجه به شکل و طراحی فریم عینک آفتابی | خاص ترین عینک های آفتابی

پس از تشخیص فرم صورت فردی که قصد دارید برای او عینک خریداری کنید، حال باید به دنبال فریم مناسب برای آن فرم صورت بگردید. قبل از خرید هدیه، حتما مطالب زیر را مطالعه کنید تا انتخاب مناسبی داشته باشید. به عنوان مثال، اگر فردی دارای صورت گرد است، بهتر است فریم مستطیلی را انتخاب کند. چنین فردی نباید عینک جان لنونی را انتخاب کند زیرا آن جلوه زیبایی روی صورتش را افزایش نخواهد داد.

  • انتخاب رنگ مناسب | خاص ترین عینک های آفتابی

پس از تشخیص فرم صورت و انتخاب فریم مناسب، حتما باید رنگ پوست شخص مورد نظرتان را نیز در نظر بگیرید. همچنین رنگ عدسی عینک آفتابی نیز بسیار مهم است. رنگ پوست ممکن است به سمت آبی یا زرد باشد. صورت‌های با رنگ سرد به سمت آبی و صورتی متمایل هستند و صورت‌های با رنگ گرم بیشتر به سمت زرد و هلویی متمایل هستند.

رنگ زیتونی صورت را به عنوان رنگ سرد در نظر می‌گیرند زیرا ترکیبی از زرد و آبی است. جالب است بدانید که حدود ۶۰ درصد از جمعیت جهان صورت‌های با رنگ‌های سرد دارند. پس از تعیین رنگ سرد یا گرم بودن صورت، باید رنگ فریم عینک را انتخاب کنید که با رنگ صورت شما مناسب باشد. به‌طور مثال، برای صورت‌های با رنگ گرم، فریم‌های به رنگ خاکستری، طلایی، هلویی، نارنجی، زغال‌استخوان، قرمز شعله‌ای، بلوند و آبی تیره انتخاب‌های مناسب‌تری هستند.

برای صورت‌های با رنگ سرد، بهترین رنگ فریم عینک، مشکی، نقره‌ای، قهوه‌ای تیره، توسکان آبی، صورتی، آبی و کهربای تیره است.

  • پوشش کامل چشم توسط عینک آفتابی | خاص ترین عینک های آفتابی

 هنگام خرید عینک آفتابی، یک نکته بسیار مهم و ساده را باید به یاد داشته باشید. عینک آفتابی باید تمام قسمت‌های چشم شما را پوشش دهد. اگر عینک آفتابی شما خیلی کوچک باشد، نور آفتاب می‌تواند به چشم شما نفوذ کند. عینک‌های بزرگ هم ممکن است ظاهر نامناسبی داشته باشند و باعث شوند چهره شما خنده‌دار به نظر برسد. بنابراین، باید اندازه عینک آفتابی را با دقت انتخاب کنید.

از لحاظ عرض، عینک آفتابی شما باید تا چند میلی‌متر بعد از انتهای هر دو چشم شما را پوشش دهد. از لحاظ ارتفاع هم، یک عینک آفتابی مناسب باید از زیر ابرو تا دو سوم طول بینی شما ادامه داشته باشد. این سایز به عنوان یک سایز استاندارد برای عینک آفتابی شما در نظر گرفته می‌شود. حتی می‌توانید از همین استاندارد برای خرید عینک طبی نیز استفاده کنید.

5 مدل از خاص ترین عینک های آفتابی برای هدیه به خانم ها

1.عینک آفتابی گربه ای | خاص ترین عینک های آفتابی

عینک‌های فرم گربه‌ای، یکی از جذاب‌ترین و قدیمی‌ترین مدل‌های عینک هستند که همیشه در روزگار ما محبوب بوده‌اند. این عینک‌ها مخصوص خانم‌های قدیمی نیستند و هر ساله مدل‌های جدید و به‌روزشده از آن‌ها طراحی و تولید می‌شوند. این عینک‌ها، چه در فریم‌های فلزی و چه کائوچویی، برای خانم‌ها یکی از بهترین و برترین انتخاب‌ها هستند، به خصوص برای خانم‌هایی با صورت مربع، مستطیل یا لوزی. پس اگر قصد دارید عینک را به عنوان هدیه به یک خانم بخرید، عینک فرم گربه‌ای را فراموش نکنید، زیرا این عینک‌ها بسیار دوست داشتنی و محبوب در بین زنان هستند.

عینک برند بالنسیاگا اسپرت گربه ای

2.عینک آفتابی پروانه ای |خاص ترین عینک های آفتابی

عینک‌های با فرم پروانه‌ای، که شکل آن‌ها شبیه به بال پروانه یا دو مثلث متصل به هم است، در بین خانم‌های همه سنین محبوب هستند. اما اگر قصد دارید این نوع عینک را به عنوان هدیه بخرید، باید توجه داشته باشید که این فرم با صورت‌های قلبی شکل همخوانی ندارد. پس حتما به فرم صورت توجه کنید.

عینک آفتابی پروانه ای

3.عینک آفتابی خلبانی |خاص ترین عینک های آفتابی

عینک خلبانی، هم در نوع آفتابی و هم طبی، بسیار محبوب است. این فرم قاب نه تنها برای آقایان، بلکه برای خانم‌ها نیز جذاب و دوست داشتنی است. خانم‌هایی که سبک کلاسیک و شیک را ترجیح می‌دهند، عینک خلبانی را دوست دارند. این عینک هیچ محدودیت سنی ندارد.

عینک آفتابی خلبانی

4.عینک آفتابی چند ضلعی|خاص ترین عینک های آفتابی

فریم‌های چند ضلعی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تکمیل فرم صورت هستند. این نوع فریم بیشتر برای دختران جوان جذاب است و با سبک‌های مدروز و جوان‌پسند خوب ست می‌شود. می‌توان گفت که سبک‌های کژوال و خاص، یکی از آن سبک‌هایی هستند که با فریم‌های زاویه‌دار و چند ضلعی بسیار مناسب هستند. امروزه در بین سبک‌های شهری، لباس‌ها و رنگ‌های خاص و منحصر به فرد بیشترین تاثیر را دارند. اگر قصد دارید این عینک را به عنوان هدیه به یک زن جسور و خوشتیپ بدهید، در خرید آن شک نکنید.

عینک آفتابی چند ضلعی

5.عینک آفتابی مربعی |خاص ترین عینک های آفتابی

عینک‌های مربعی، چه فلزی چه کائوچویی، در ابعاد بزرگ در بین فریم‌های مدروز بسیار محبوب هستند و برای صورت‌های گرد و بیضی انتخاب مناسبی هستند. این مدل عینک هیچ محدودیت جنسی یا سنی ندارد و برای افراد هنرمند و کلاسیک پسند جذاب است. پس اگر قصد دارید برای یک زن با روحیه منطقی و کلاسیک عینک بخرید، این فرم می‌تواند گزینه خوبی باشد.

عینک آفتابی مربعی

5 مدل از خاص ترین عینک های آفتابی برای هدیه به مردان

1.عینک آفتابی خلبانی|خاص ترین عینک های آفتابی

عینک خلبانی، که از دهه 1940 و پس از جنگ جهانی دوم محبوب شد، امروزه همچنان مورد علاقه بسیاری از مردان و زنان است. این فریم بی‌نظیر برای انواع فرم‌های صورت مناسب است. بنابراین، اگر به دنبال خرید عینک آفتابی مردانه به عنوان هدیه هستید و نگران هماهنگی آن با صورت فرد هستید، عینک خلبانی گزینه مناسبی است.

2.عینک آفتابی ویفرر |خاص ترین عینک های آفتابی

می‌توان گفت که بدون اغراق، مدل ویفر یا ویفری ری بن پس از مدل خلبانی، یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های تاریخ است. این روزها، بسیاری از افراد دو مدل عینک در کشو دارند: یک مدل خلبانی و یک مدل ویفر. مدل ویفر به نوعی مدل سینمایی یا هالیوودی است.

عینک آفتابی ویفرر

3.عینک آفتابی گرد |خاص ترین عینک های آفتابی

مدل‌های گرد عینک، که اغلب به عنوان مدل جان لنون یا هنری شناخته می‌شوند، برای مردان با صورت بیضی یا مربع/مستطیل، انتخاب مناسبی هستند. این عینک‌ها در برندهای مختلف و با جنس‌های متفاوت تولید می‌شوند. اگر برای خرید هدیه مردد هستید، حتما به مدل‌های گرد عینک آفتابی یا طبی نگاه کنید. فقط به سایز آن دقت کنید، زیرا عینک‌های گرد معمولا کوچک هستند و برای آقایان باید سایز بزرگ‌تری خرید.

4.عینک آفتابی مربعی|خاص ترین عینک های آفتابی

فریم‌های مربعی، چه کائوچویی و چه فلزی، برای آقایان بسیار محبوب هستند، به خصوص مدل‌های کائوچویی بزرگ. این فریم‌ها گزینه خوبی برای هدیه به آقایان هستند. اگر قصد دارید عینک مربعی را به عنوان هدیه به شخصی با صورت بیضی یا گرد بدهید، این فرم عینک انتخاب مناسبی خواهد بود. مردان با سبک کلاسیک و آنتیک به این فریم‌ها علاقه دارند. پس اگر هدیه شما برای مرد کلاسیک‌پسند و منظم است، فریم مربعی جذاب را به لیست خرید خود اضافه کنید.

5.عینک آفتابی خاص|خاص ترین عینک های آفتابی

در دنیای مد و فشن، طراحان همیشه با طراحی قاب‌های عینک جدید ما را غافلگیر می‌کنند. عینک‌های خاص برای افراد خاص طراحی می‌شوند. امروزه، بسیاری از جوانان به سبک‌های اسپرت و کژوال علاقه‌مند هستند و عینک‌های خاص با زوایای جذاب، به سبک‌های پانک و دیگر سبک‌های شهری جذابیت افزوده‌اند.

عینک آفتابی فشن

نتیجه گیری

انتخاب عینک آفتابی به عنوان هدیه بستگی به چندین عامل دارد. ابتدا باید فرم صورت فردی که قصد دارید برای او عینک خریداری کنید را تشخیص دهید. سپس باید فریم مناسب برای آن فرم صورت را پیدا کنید. همچنین باید رنگ پوست و سبک شخص مورد نظر را در نظر بگیرید. علاوه بر این، اندازه و سایز عینک نیز مهم است. در نهایت، با توجه به تمام این عوامل، می‌توانید عینک مناسب را انتخاب کنید.

سوالات متداول

  1. چه چیزی را در هنگام خرید عینک آفتابی در نظر داشته باشیم؟

باید به برچسب یا نشانی که نشانمی دهد عینک از پرتو های UV محافظت می کند، توجه کنید.

  1. آیا در زمستان نیاز به استفاده از عینک آفتابی داریم؟

 بله، پرتوهای UV حتی در روزهای ابری می‌توانند به چشم شما آسیب برسانند

  1. چگونه ار عینک آفتابی خود مراقبت کنیم؟

باید از عینک آفتابی خود در برابر خط و خش محفاظت کنید و عینک را در جای مناسب نگه داری کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.