10 نمونه از بهترین عینک مناسب صورت های گرد و تپل + شناسایی فرم صورت

atoomwp_admi_wp
30 اکتبر, 2023
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
صورت گرد

زیبایی می تواند به راحتی بدست آید و کلید آن رعایت چند اصل و رهنمود است. یکی از ساده ترین و کاربردی ترین روش ها برای دست یافتن به زیبایی، انتخاب مناسب ترین عینک مطابق با فرم صورت شماست. با انتخاب عینکی متناسب با فرم صورت، شما می توانید به چهره خود زیبایی و جذابیت قابل توجهی ببخشید. در ادامه این مقاله به بیان اطلاعاتی راجع به فرم صورت های گرد و تپل برای شناسایی راحت تر آنها همراه با معرفی عینک های متناسب با آنها می پردازیم.با عینک علی کشاورز همراه باشید

شناسایی دقیق فرم صورت های گرد و تپل

برای انتخاب یک عینک مناسب با فرم چهره‌ی شما، نخستین گام شناسایی فرم صورت می‌باشد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که چهره شما جز صورت های گرد و تپل است. اگر فاصله پیشانی تا چانه تقریبا برابر با فاصله بین دو گوش شما است و صورت شما بدون زاویه‌های برجسته استخوانی است، می‌توان گفت که صورت شما گرد است. دیگر نشانه صورت گرد، شکل فک و چانه می باشد. چانه و فک در این نوع صورت زاویه ندارد، بلکه خمیده است.

در صورت‌های گرد، پیشانی و گونه‌های برجسته بیش از سایر قسمت‌های صورت به چشم می آیند. برخلاف صورت های مربعی شکل، صورت گرد خط فک و گونه برجسته ای ندارد. لازم است اشاره کنم که شکل صورت شما با وزن شما هیچ ارتباطی ندارد، یعنی اگر شما اضافه وزن داشته باشید، لزوماً صورتتان گرد نیست. بعلاوه، بسیاری از افراد صورتی با شکل و فرم دقیق و یکنواخت ندارند؛ شاید صورت شما ترکیبی از صورت کشیده ، گرد، بیضی ، الماسی و غیره باشد ولی شما باید فرم غالب را پیدا کنید و متناسب با آن عینک انتخاب کنید.

صورت های گرد و تپل

چه عینک آفتابی مناسب صورت های گرد و تپل است؟

برای صورت‌های گردو تپل، انتخاب عینک آفتابی با فرم چهارگوش یا زاویه‌دار توصیه می‌شود. قاب‌های مستطیل یا مربع می‌توانند تعادلی را در صورت شما ایجاد کنند و برای فرم گرد صورت مناسب‌تر هستند. عینکی را انتخاب کنید که عرض آن کمی از عرض صورت شما بیشتر باشد تا به صورت شما فرم ببخشد. هدف شما باید ایجاد تضاد با خمیدگی‌های صورت باشد، بنابراین از خرید فریم‌هایی که گردی صورت را بیشتر می‌کنند، مانند فریم‌های کوچک و گرد، پرهیز کنید.

عینک‌هایی با شیشه‌ی گرد می‌توانند گردی صورت را بیشتر نشان دهند، شما باید سعی کنید با استفاده از قاب‌های زاویه‌دار، فرمی به صورت خود ببخشید. برای صورت‌های گرد و تپل و همچنین افرادی با بینی صاف و گونه‌های بزرگ، انتخاب فریم‌هایی که دارای پد بینی هستند، توصیه می‌شود. استفاده از فریم رنگی برای صورت‌های گرد و تپل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. این متن با رعایت اصول سئو بازنویسی شده است.

برای هر رنگ پوستی چه رنگ فریمی مناسب است؟

چون صورت شما گرد و تپل است باید از فریم رنگی ساده که لبه‌های آن پهن است استفاده کرد تا صورت شما را برجسته نشان دهد. در افرادی که صورت تپل و گرد دارند عینک آفتابی رنگی بیشتر نمایان است تا عینکی که شیشه ای و بدون رنگ باشد. نکته ‌ی قابل توجه دیگر این است که بین رنگ پوست و رنگ فریم عینک باید تضاد برقرار باشد یعنی اگر رنگ پوست تیره ای دارید باید عینکی با فریم رنگ روشن انتخاب کنید و اگر رنگ پوست روشنی دارید باید عینکی با فریم رنگ تیره انتخاب کنید.

نکات قابل توجه در خرید عینک آفتابی

  • 1.محافظت بالا در برابر اشعه مضر خورشید:

عینک هایی که رنگ عدسی تیره تری دارند مقاومت بیشتری در برابر اشعه خورشید دارند.

  • 2.حتما عینک اصل بخرید:

به برند عینک توجه داشته باشید و از سایت های معتبر خرید کنید مخصوصا سایت هایی که محصولاتشان را به شرط اصالت وتضمینی به شما میفروشند.

  • 3.عینکی با رنگ لنز مناسب با نیازتان خریداری کنید:

برای مثال عینکی با لنز خاکستری میزان نور خورشید را کنترل میکند و باعث میشود تصاویر را واضح تر ببینید یا مثلا لنز آبی که طرفدار زیادی دارد تصاویر را با زنده ترین رنگ ها به شما نشان می دهد.

  • 4.توجه به فریم مناسب با صورت شما:

با خواندن مقاله های ما می توانید فرم صورت خود را پیدا کرده و مناسب ترین عینک را تهیه کنید.

  • 5.قیمت مناسب:

به طور قطع همه ی ما دوست داریم هر محصولی را با قیمت مناسب تهیه کنیم. برای این منظور شما میتوانید از سایت ما دیدن کنید و با مقایسه ی قیمت های ما با سایت های دیگر و با تضمینی که به شما می دهیم با خیال راحت خرید کنید.

مناسب ترین عینک ها برای فرم صورت های گرد و تپل

  1. عینک با فریم مستطیل و مربع

    افرادی که صورت گرد و تپل دارند چون ارتفاع و عرض صورتشان هم اندازه هست چهره شان کوچیک تر از حد معمول دیده می‌شود. این نوع عینک چون از صورت شما پهن تر است فرم خوبی به صورتتان میدهد و باعث می‌شود صورتتان ارتفاع بیشتری پیدا کند و باریک تر به نظر برسد.

  2. عینک گربه ای

    قسمت بالای این فریم ضخامت دارد و قسمت پایینی آن باریک است. فریم هایی که قوس رو به بالا دارند باعث می شوند که صورت کشیده تر به نظر برسد و چهره را بهتر نشان می دهند. این مدل عینک یکی از پرطرفدار ترین عینک آفتابی زنانه است.

    عینک آفتابی مناسب صورت های گرد و تپل _ فریم گربه ای

    عینک آفتابی مناسب صورت های گرد و تپل _ فریم گربه ای _ عینک علی کشاورز

  3. عینک با فریم شیب دار

    اگر در صورتتان گونه هایتان زیاد به چشم می آید باید مدل عینکی انتخاب کنید که گونه ها کمتر در معرض دید باشد و تمرکز بیننده به سمت چشم هایتان سوق داده شود. فریم هایی که شیب رو به بالا دارند تاثیرات بسزایی در این زمینه بر روی چهره ی شما می‌گذراند.

  4. عینک آفتابی کلاب مستر

    سعی کنید عینکی انتخاب کنید که زاویه و گوشه داشته باشد تا به صورتتان حالت بدهد. این مدل عینک انواع مختلفی دارد و مواردی که در آن عینک زاویه دار است برای صورت های گرد و تپل بسیار مناسب است.

    صورت های گرد و تپل _ فریم چند ضلعی

    صورت های گرد و تپل _ فریم چند ضلعی _ عینک علی کشاورز

  5. عینک با فریم کائوچویی

    معمولا فریم های ضخیم و مربعی شکل برای صورت های گرد مناسب هستند. برای همین می‌توانید از این نمونه عینک ها استفاده کنید تا گردی صورت خورد را تا حد امکان پوشش دهید.

  6. فریم D شکل

    فریمی که بالای آن صاف باشد و به شکل D باشد صورت را پهن تر نشان میدهد و در نتیجه چهره در حالت بهتری نمایش داده می شود. این مدل عینک بسیار مناسب برای صورت های گرد و تپل است.

  7. عینک آفتابی خلبانی

    این نوع عینک معمولا به هر استایلی می آید و از پر طرفدار ترین عینک های آفتابی مردانه است. ولی باید دقت داشت از مواردی استفاده کنیم که عینک زاویه دار یا مربع باشد. عینک خلبانی کلاسیک به صورت های گرد و تپل نمی آید.

    صورت های گرد و تپل _ فریم خلبانی

    صورت های گرد و تپل _ فریم خلبانی _ عینک علی کشاورز

  8. عینک آفتابی برولین یا ابرویی

    فریم عینک های برولین مشخصات جالب و منحصر به فردی دارد مثلا لبه ی بالای متفاوت آن توجه بینندگان را به خود جلب می‌کند و آنها کمتر به گردی صورت شما دقت می‌کنند.

  9. فریم سایز بزرگ یا اورسایز

    فریم بسیار بزرگ و با ضخامت به صورت های گرد حالت می دهد. یا اینکه می‌توانید یک فریم ساده انتخاب کنید که لبه های پهنی داشته باشد.

  10. عینک با لنز رنگی

    عینک هایی با لنز رنگی،مخصوصا رنگ های خاص توجه بینندگان را به خودشان جلب می‌کنند و بینندگان جذب چشم های شما می‌شوند و بیشتر به آن دقت می‌کنند.

جمع بندی

بدست آوردن زیبایی کار راحتی است. فقط کافی است که در رابطه با آن اطلاعات درست کسب کنیم و با اصول آن آشنا شویم. با شناسایی درست فرم صورتتان می‌توانید عینک مناسب تهیه کنید و زیبایی و جذابیت بیشتر را به خودتان هدیه دهید. ممنون از اینکه تا آخر مقاله با ما همراه بودید. با مطالعه ی مقالات سایت می‌توانید به راحتی فرم صورت خود را تشخیص دهید و مناسب ترین عینک با فرم صورتتان را به همراه لوازم جانبی آن تهیه کنید.

سوالات متداول

1_ برای بینی پهن در صورت های گرد و تپل چه نوع عینکی مناسب است؟

عینک هایی که پد بینی قابل تنظیم دارند یا بخش بینی پهن تری دارند برای بینی های پهن مناسب ترند.

2_برای چشمان ریز و درشت در صورت های گرد و تپل چه نوع عینکی مناسب است؟

برای چشم های درشت به هیچ وجه از فریم کوچک استفاده نکنید. بهترین فریم برای چشمان درشت مربع و گربه ای است. برای چشم های ریز فریم رنگی مکمل با رنگ پوست یا فریم مستطیل مناسب است.

3_اگر گونه های پری داریم از چه نوع فریم عینکی استفاده کنیم؟

صورت های تپل با عینک آفتابی مربع بسیار زیبا به نظر می رسند همچنین عینک گربه ای در سایز های متفاوت برای صورت های تپل مناسب است البته به شرطی که کوچک نباشد.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.